اعلام روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین درمقابل رژیم غاصب اسراییل است.


خاتم "مهین رستگارخبرنگاریزدفردا "سید ناصر امامی درجلسه هماهنگی روز قدس با بیان اینكه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد موفقیتهای مردم فلسطین در مقابل زورگویان هستیم افزود : وحدت میان جهان اسلام با نامگذاری روزی به نام "قدس " از دیگر نتایج مثبت این اقدام پر ثمر امام خمینی (ره) بود .

وی اضافه کرد: قدرت طلبی رژیم صهیونیستی با نامگذاری روز جهانی قدس محدود شد و در بسیاری از برهه های تاریخی این دشمن قسم خورده اسلام شکست خود را در برابر فلسطینی ها تجربه کرد .

فرمانداری خاتم : اظهارداشت: با توجه به جایگاه روز جهانی قدس و اعلام انزجار مسلمانان از اقدامات رژیم اشغالگر قدس ، ملت ایران باید به عنوان پرچمدار این مبارزه در برگزاری با شکوه این روز بیش از پیش تلاش کند.

وی افزود: هیات های مذهبی و مساجد ، مراکز آموزشی ، ادارات و نهادهای مردمی شهرستان خاتم همگام با سایر کشور نیز باید از چند روز قبل برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین راهپیمایی روز قدس برنامه ریزی منسجم داشته باشند.

دراین نشست تعدادی از مسوولان ادارات شهرستان خاتم نیز به بیان برنامه های تبلیغاتی و فرهنگی خود برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس پرداختند .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا